رویدادها آرشیو خبر ها
کارنامه ای که سرانجام لکه دار شد

کارنامه ای که سرانجام لکه دار شد

رکورد طولانی و بی عیب مدافع یوونتوس بالاخره به پایان رسید و دنیله روگانی در 53ـمین مسابقه اش در سری آ‌، بالاخره به خاطر خطا روی فدریکو برناردسکی در رقابت های سری آ‌ کارت زرد گرفت.

 

بازی یکشنبه شب یوونتوس و فیورنتینا برای مدافع یووه دیدار مهمی بود، او برای اولین بار در سری آ‌ کارت زرد دریافت کرد. این بازیکن جوان فصل گذشته در امپولی بسیار درخشان ظارهر شده، آنقدر خوب که ماسیمیلیانو آلگری را مجاب کرد که در این فصل به او به شکل ثابت بازی بدهد. با این حال، یکی از چشم گیرترین آماری که پیرامون این دفاع وسط خوش آتیه وجود داشت این بود که او در هیچ کدام از بازی های قبلی اش در سطح اول فوتبال ایتالیا، کارت زردی دریافت نکرده بود.او در تمام دوران حرفه ایش پیش از این آخرین ۱ بار ، روز ۱ مارس ۲۰۱۴ در  بازی تیم های امپولی و سیه نا در سری ب جریمه شده بود.

 

لحظه ی تاریخی کوچکی برای دنیله ی عزیز ، او بالاخره در سری آ کارت زرد گرفت ، هرچند که این کارت کاملا فنی بود 

 

البته این آمار درخشان در دقیقه ی 72 بازی دو شب پیش در فلورانس از بین رفت، او پیراهن فدریکو برناردسکی را کشید تا از پیشروی هم تیمی اش در تیم میلی زیر 21 سال جلوگیری کند و در نتیجه داور بازی پائولو تالیاونتو یه کارت زرد روبروی او گرفت. او 52 بازی در سری آ را بدون گرفتن کارت زرد پشت سر گذاشت، که در هر صورت یک رکورد باورنکردنی است، او بعد از 20 سال اولین مدافعی بود که موفق به ثبت چنین رکوردی میشد. برای مقایسه کافی است بدانید آلوارو موراتا، به عنوان یک مهاجم در دو فصل 12 کارت زرد دریافت کرده است.

 

گاتزتا دلااسپورت


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: